شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در سال ۱۳۶۰ تحت عنوان لابراتوار دکتر جهانگیر شروع به کار نمود. کارخانه در  خرم آباد لرستان، با هدف تولید محصولات بهداشتی نظیـر شامپو و مایع ظرفشویی تأسیس گردید و سپس فعالیت خود را درجهـت تولید ظروف پلی اتیلنی و سفیدکننده توسعه نمود. در طی چند سال به نظر می رسید که ساختمان کارخـانه نامناسـب و ناکافی برای توسعه می باشد و لذا سرمـایه گذاران شرکت تصمیـم به ساخت محل جدید با زیربنایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع نمودند.

 این شرکت در سال ۱۳۷۳ موفـق به اخذ مجوز ساخت دارو از وزارت صنایع و بهداشت گردید.

 شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیراسـاس فعالیـت خود را بر پایه روندهای نوین و قابل اطمینان قرار داده است. برنامه های کارآموزی علمی و عملی بطور منظم به منـظور بالا بردن اطلاعات افراد شاغـل در شرکت در زمینه محصـولات، تجهیـزات و مقررات بهداشتی مطابق با استاندارد (GMP) انجام می پذیرد. فعالیت های بـخش تحقیقاتی و توسعه این شرکت با راهنمایی مشـاورین شرکت و یا توسط متخصـصین شرکت صورت می گیرد. در سال ۱۳۷۳ این شرکت موفق به اخذ مجوز افزایش ظرفیت و تولید محصـولات جدید دارویی، آرایشی و بهداشتی گردید. برنامه هایی در جهت فعالیت مستمر و بیشتر در بازار داخلی و ورود سریـع به بازارهای خارجی صورت پذیرفته است.

 محصولات شرکت با رویکرد نوآوری در محصولات با استفاده از مواد طبیعی و به خصوص عصاره های گیاهی براساس مطالعات علمی روی خواص این مواد و نحوه استخراج مؤثر آنها تهیه می شوند و در عین حال از مواد اولیه با کیفیت نیز در تولید محصولات استفاده می شود. ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، با توجه به نزدیک به سه دهه تجربه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت بالا و کنترل کیفیت مداوم و دقیق مواد اولیه و همچنین محصولات تولید شده از مزایای محصولات ما به شمار می آیند.

با راه اندازی یک سیستم اطلاع رسانی و ارتباط مستقیم به شماره ۰۲۱۸۸۸۰۴۴۷۷ (۸ خط) با مصرف کنندگان و ارائه برگ نظرخواهی در مورد کیفیت محصول، میزان رضایت مندی از محصول، نحوه خرید محصول و… در برخی از محصولات، سعی شده ارتباط نزدیکی با مصرف کنندگان در جهت ایجاد رضایت و رفع مشکلات احتمالی محصولات و مراکز توزیع برقرار شود که نتایج این ارتباطات و بررسی این پرسنامه ها ما را در جهت بهبود کیفیت محصولات بسیار یاری رسانده است. همچنین سعی شده است که با توجه بیشتر به بخش تحقیق و توسعه در تولید، محصولاتی با نوآوری، کارایی و اثر بخشی فوق العاده به بازار مصرف ارائه شود. همچنین با استفاده از روش هایی مانند مدیریت انرژی و افزایش بهره وری در تولید، محصولاتی با قیمت مناسب با حفظ کیفیت تولید می کنیم.